Blogia
LoveisGone

LLOSA

LLOSA

 

A vora de quin mar podré sentir-te amor 
si et tinc aquí a tres pams i només noto 
la llosa del meu cor i el meu silenci? 

No hi ha cap mar que pugui fer-nos 
de mare quan dormim, 
cap mar ens donarà la mà 

(i quan vaig procurar tirar-me al buit 
el buit es va apartar 
i em vaig clavar la patacada 

la de la cicatriu que només tu 
me l'has sabut llegir 
i diu "no hi ha cap mar... 

COMENTARI DEL POEMA:

 

La llosa com a element que obstaculitza l’amor e impedeix que sorgeixi el sentiment entre dos éssers. La llosa que segons Enric Casasses li bloqueja el cor i li otorga el fred silenci. També ressalta la part en que l’autor parla de la seva caiguda al buit frustrada per aquest mateix.

El desampar creat per la figura del mar com a tal i la impotència que aquest crea en l’autor d’una manera molt subjectiva e intima.

0 comentarios